Nabór na stanowisko Inspektora ds. poszukiwań osób i prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych w Referacie Operacyjno-Rozpoznawczym Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 128459
Data ukazania się ogłoszenia: 11-10-2023
Na stanowisko: Inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
Status: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wyniki naboru (osoby):
1.
Data publikacji wyniku: 31-10-2023
Wybrany kandydat: Natalia Bernaś, Oświęcim
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO
W KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI W OŚWIĘCIMIU
Wydział/Zespół |
Wydział Kryminalny |
Stanowisko |
Inspektor |
Wymiar/liczba etatu |
1,0 |
Data publikacji ogłoszenia |
11.10.2023 |
Ogłoszenie – nr |
128459 |
Termin składania ofert – data wpływu |
21.10.2023 |
Lp. |
Nazwisko i imię |
Miejscowość |
1 |
BERNAŚ NATALIA |
OŚWIĘCIM |
2 |
CZERNEK SABINA |
KĘTY |
3 |
GINTER BERNADETTA |
CHEŁMEK |
4 |
KUŚ AGNIESZKA |
OŚWIĘCIM |
5 |
MORIC KATARZYNA |
OŚWIĘCIM |
6 | NAGI ALICJA |
BRZESZCZE |
7 | NIKIEL GABRIELA |
BIELANY |
8 | PIEKARSKA ANNA |
OŚWIĘCIM |
9 | PIETRAS LIDIA |
JAWISZOWICE |
10 | SMALEC ROKSANA |
WYGIEŁZÓW |
11 | SZCZEPAŃSKI DAWID |
BRZESZCZE |
12 | WRONA PIOTR |
PRZECIESZYN |
Dla wyżej wymienionych osób, w dniu 30 października 2023 roku od godz. 09:00 w Komendzie Powiatowej Policji
w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 2, odbędzie się kolejny etap postępowania kwalifikacyjnego.
Proszę o zabranie ze sobą dowodu osobistego.
I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Oświęcimiu podinsp. Paweł Ślęczkowski
Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu
Ogłoszenie o naborze nr 128459 z dnia 11 października 2023r.
Oferty do: 21 października 2023 roku
Wymiar etatu: 1.0
Stanowiska: 1
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektora
do spraw: poszukiwań osób i prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych w Referacie Operacyjno-Rozpoznawczym Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu
Miejsce wykonywania pracy: Oświęcim
Adres urzędu: 32-600 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 2
WARUNKI PRACY
Praca administracyjno – biurowa, długotrwała pozycja siedząca. Praca w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon, skaner. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru pracy. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze, dwupiętrowego budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych, brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzi magazyn dowodów rzeczowych oraz ewidencjonuje je w odpowiednich księgach oraz rejestrach, czuwa nad prawidłowym ich obiegiem
- Rejestruje osoby poszukiwane, zaginione, opracowuje pisma w celu ustalenia miejsca pobytu tych osób
- Koordynuje tematykę zabezpieczonych pojazdów przez Policję w skali powiatu oświęcimskiego
- Sporządza dokumentację w sprawach poszukiwań osób zgodnie z przyjętym planem oraz algorytmem postępowania
- Sporządza weryfikację prawidłowości i zasadności rejestracji rzeczy w bazie KSIP przez funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego KPP Oświęcim oraz opracowuje zbiorcze zestawienia w celu ich przesłania do KWP Kraków
- Opracowuje sprawozdania i analizy w zakresie poszukiwania osób
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy biurowej
- Znajomość ustwy o służbie cywilnej
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- CV i list motywacyjny muszą zostać opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem
- W CV lub liście motywacyjny proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
- Jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
- Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 128459" na adres: 32-600 Oświęcim ul. Wyspiańskiego 2
Dziennik Podawczy, parter od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do 15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 83 26 246
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://oswiecim.policja.gov.pl/
Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Oświęcimiu, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
- Kontakt do inspektora ochrony danych: dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim, e-mail: iod.kpp@oświęcim.policja.gov.pl;
Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych:
- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
DODATKOWE INFORMACJE:
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponowane wynagrodzenie 3716,10 PLN brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadnczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych poniżej "Plik do pobrania" oraz https://oswiecim.policja.gov.pl/ w zakładce "rekrutacja na stanowiska cywilne".
Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej, w liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz numer ogłoszenia.
W CV lub liście motywacyjny proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów oraz adresów e-mail)
Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Pliki do pobrania
-
Wzory oświadczeń do służby cywilnej w KPP Oświęcim
Data publikacji 11.10.2023 08:44(docx 22.22 KB)